شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

صفی الدین: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ ۳۳ روزه روحیه ما را بالا برد


صفی الدین: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ 33 روزه روحیه ما را بالا برد

رئیس شوری اجرایی حزب الله لبنان گفت که حمایت‌های ایران در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی و پیام رهبر معظم انقلاب، حزب‌الله را برای پیروزی و ادامه نبرد امیدوار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «سید هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان در 15 سالگرد جنگ 33 روزه و پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی به جزئیات، شرایط جنگ و حمایت‌های ایران و شخص رهبر معظم انقلاب از لبنانی‌ها پرداخت.

سید هاشم صفی الدین که با شبکه المنار در برنامه «پانوراما النصر» (بخش دوم) گفت‌وگو می‌کرد، درباره آشنایی و برخورد با شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که «ما در این جنگ اتاق‌های عملیات مختلفی در مقایسه با اتاق‌های عملیات نظامی داشتیم و با یکدیگر مکالمه داشتیم روزانه و حتی هر لحظه و ساعت. با حاج قاسم چند بار صحبت کردم، هنگامی که به اتاق عملیات ملحق شد با حاج عماد و سید بزرگور (سید حسن نصرالله) بود. بعد از آنکه با حاج قاسم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و سید بزرگوار صحبت کردیم، از نظر روحیه و معنویات مطمئن شدیم که جمهوری اسلامی پشت ما ایستاده و رهبر بزرگوار می‌خواهد بگوید که هر کاری [در این جنگ] بکنید همه امکانات و توان ایران در اختیار شماست و ما با شما هستیم.»

او در ادامه گفت که در اولین برخورد با حاج قاسم متوجه شده است که مردم در اولویت قرار دارند و این مسئله‌ای است که بر وی (شیخ صفی الدین ) تأثیر گذاشته است؛ چرا که در نگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، موضوع مردمی مسئله‌ای بود که نمی‌توانست به آن‌ بی‌تفاوت باشد.

لحظه اعلام پیام رهبر معظم انقلاب توسط سید حسن نصرالله

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه به نحوه مطلع شدن خود از پیام رهبر انقلاب به حزب الله و سید حسن نصرالله پرداخت و گفت: «یک بار تلفن زنگ خورد، حاج قاسم با سید بزرگوار داشت صحبت می‌کرد، سید خوشحال بود و گویا مژده‌ای داشت و خیلی خوشحال بود و من متوجه این حالت ایشان شدم. سید در تماس تلفنی خیلی مأنوس و خودمانی بود و درباره مسائلی می‌پرسید و درخواستی می‌کرد. من داشتم پیش خود درباره این خوشحالی می‌پرسیدم تا اینکه سید بزرگوار گفتند که رهبر بزرگوار پیامی فرستاده‌اند. این پیام پر از مژده‌ها و بشارت‌ها بود و محقق شد.»

وی تأکید کرد:کمک‌های معنوی ایران و رهبر انقلاب تأثیر زیادی بر روحیه ما و رزمندگان گذاشت و مقاومت ثابت کرد که توانایی زیادی دارد و در جنگ 33 روزه نشان داد که می‌تواند وارد جنگ رسانه‌ای و روانی با دشمن شود.

وی ادامه داد: خداوند برای ما در این جنگ امکاناتی را فراهم کرد و جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی ما در این جنگ بود.

انتهای پیام/