شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین

بیت کوین در مسیر رشد

در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین یک درصد رشد کرد.

بانک و بیمه  بیت کوین در مسیر رشد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین با یک درصد افزایش به ۳۲ هزار و ۴۴۵ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش هم بیش از ۳ درصد افزایش داشته است.

با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت کوین به ۶۰۸ میلیارد دلار افزایش یافت و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۰ میلیارد دلار هم در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۱۳۱ عدد رسید.

اتریوم نیز ۲.۲ درصد بالا رفت و توانست حضور خود در کانال ۲ هزار دلاری را نسبتا تثبیت کند و به ۲۰۵۵ دلار برسد. قیمت این ارز نسبت به هفته پیش ده درصد رشد کرده است. باینانس کوین و کاردانو اما هر کدام ۲ دهم درصد افت قیمت داشته و به ۲۹۵ دلار و ۱.۱۸ دلار رسیدند.

ریپل هم ۲.۷ درصد رشد کرد و به ۵۹ سنت رسید. دوج کوین اما بیشترین افت را در میان ارزهای مجازی مطرح ثبت کرد و با ۸ دهم درصد کاهش هم‌اکنون ۱۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

ارزش کل بازار ارزهای مجازی امروز ۱.۱۵ درصد رشد کرد و به ۱۳۳۲ میلیارد دلار رسید. در این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۲۳ نوع رسید.

منبع: فارس