شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نفت#صنعت نفت

مطلق‌زاده: به تیم‌های نفتی پول نمی‌دهند/ شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم


مطلق‌زاده: به تیم‌های نفتی پول نمی‌دهند/ شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمایل دارد همچنان در این تیم بماند و برای زردپوشان خوزستانی بازی کند.

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این بازی حساسیت خاصی نداشت، ولی ما با این حال دنبال برد بودیم. از طرفی گرما و رطوبت زیاد روی کیفیت بازی هم تأثیر منفی گذاشته بود. در مورد مس رفسنجان هم باید بگویم که آنها فوتبال بسته‌ای را به نمایش می‌گذاشتند و این کار ما را سخت کرده بود. در مجموع باید بگویم که تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: من در هر فصل دو سه گل می‌زنم و این دومین گلی بود که امسال زدم و طبیعتا یکی از گل‌های زیبای دوران بازیگری‌ام بود. من این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم، هر چند که دوست داشتم بازی را ببریم تا خوشحالی ما بیشتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد هم در صنعت نفت بماند یا خیر، اظهار داشت: من نمی‌دانم شرایط تیم برای فصل آینده چطور است و از حالا چیزی مشخص نیست، ولی واقعیت این است که به تیم‌های نفتی در فوتبال ایران پول نمی‌دهند و ما هر سال باید مشکلات فراوانی را تحمل کنیم. من دوست دارم در صنعت نفت بمانم، ولی باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

 

انتهای پیام/