شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن کرونا

تزریق 126 هزار و 365 دوز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

تزریق 126 هزار و 365 دوز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

آمار روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تعداد افراد واکسینه شده در شبانه روز گذشته کاهش یافته و فقط 126 هزار و 365 دوز واکسن تزریق شده است.

به گزارش بهداشت نیوز، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۱۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۷۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند.

بر همین اساس، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۸۶ دوز رسید.

اطلاعیه شماره ۱۱ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرده است که نظر به ارتقای ظرفیت واکسیناسیون روزانه در سراسر کشور و فراهمی واکسن مورد نیاز برای تکمیل واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده و با توجه به دریافت واکسن در بخش قابل توجهی از هموطنان ثبت نام شده، مستدعی است به منظور تداوم روند روزهای اخیر و پیشگیری از کند شدن فرآیند واکسیناسیون، افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام نمایند.

این در حالی است که مقایسه آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته فقط ۱۲۶ هزار و ۳۶۵ دوز واکسن تزریق شده است که نسبت به روزهای قبل از آن، بسیار کمتر بوده است.