شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#ستاره استقلال

وقتی که ستاره استقلال به پیشکسوت پرسپولیس ادای احترام کرد + سند

اقدام فرشید اسماعیلی در تاریخ فوتبال ثبت شد ؛ ادای احترام به علی انصاریان پیشکسوت فقید پرسپولیس

فرشید اسماعیلی سلاح اصلی فرهاد مجیدی و استقلال برای شکست پرسپولیس در دربی حذفی

در حالی که بازی رفت استقلال و نساجی مازندران همزمان با درگذشت علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس بود، فرشید اسماعیلی به همین دلیل در بازی برگشت با نساجی پس از گلزنی با نشان دادن پیراهن انصاریان به او ادای احترام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در تاریخ هفدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ همزمان شد با درگذشت علی انصاریان مدافع اسبق تیم استقلال.

از جمله اتفاقات حاشیه ای که در دیدار رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران باعث شد تا آن دیدار به نوعی در دل تاریخ فوتبال ایران جاودانه شود هم‌زمانی‌اش با درگذشت مدافع دوست داشتنی تیم‌های پرسپولیس و استقلال، علی انصاریان بود.

علی انصاریان که چند روز پس از فوت مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد باعث شوک بزرگی برای اهالی فوتبال شد. به همین خاطر استقلالی‌ها در ابتدای مسابقه رفت روبه‌روی نساجی مازندران با اهدای گل به عکس علی انصاریان از این حیث با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند. البته در اقدامی جالب تر فرشید اسماعیلی زننده تک گل سه امتیازی بازی پس از به ثمر رساندن گل خودش با در دست گرفتن پیراهن استقلال که تصویر علی انصاریان روی آن نقش بسته بود گلش را به روح مدافع سابق تیمش تقدیم کرد. گلی که روی پاس بابک مرادی به ثمر رسانده بود.

ناگفته نماند؛ علی انصاریان مدافع تیم‌های ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، در تاریخ پانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ در سن ۴۳ سالگی و به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. علی انصاریان در فصل پنجم لیگ برتر به عضویت تیم استقلال درآمد و ۲۳ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل هم با پیراهن استقلال در لیگ برتر به ثمر رساند. روحش شاد و یادش گرامی.

اقدام فرشید اسماعیلی در تاریخ فوتبال ثبت شد ؛ ادای احترام به علی انصاریان پیشکسوت فقید پرسپولیس