ناگفته های دکتر هاشمیان در باره وضعیت علی انصاریان در بیمارستان + فیلم
حجم ویدیو: 72.84M | مدت زمان ویدیو: 00:10:01

دکتر هاشمیان پزشک درمان کننده علی انصاریان بوده است. به تازگی این پزشک با شکایت خانواده علی انصاریان مواجه  شد. مادر علی انصاریان مدعی است که قصور پزشکی موجب مرگ پسرش شد. پس از شکایت مادر علی انصاریان به علت قصور پزشکی در مصاحبه‌ای با رادیو صحبت‌های جنجالی‌ انجام داد. در ادامه بخشی از صحبت های دکتر هاشمیان را درباره وضعیت جسمی علی انصاریان می خوانید.

به گزارش رکنا ، دکتر هاشمیان درباره حادثه ای که برای علی انصاریان رخ داد گفت : خیلی ها در اثر کرونا فوت می شوند. خانواده علی انصاریان هم می توانند شکایت کنند. تصمیم گیرنده نهایی پزشکی قانونی است که همه مسائل و پرونده ها را رصد می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با بیمارستان فرهیختگان به خانواده علی انصاریان اعلام کرد که هیچ قصوری انجام نشده است. بیمارستان فرهیختگان نیمه دولتی است و خود اعضای خانواده و شخص علی انصاریان خواستند که من بروم آنجا. من اصلا به دنبال مسائل مالی نبودم و خود آقای انصاریان و عموی وی خواستند که من حضور داشته باشم.

او اظهار کرد: من پزشک سوم یا چهارم علی انصاریان بودم . یک پزشک که گویا از بستگانشان بود در خانه ایشان به درمان علی انصاریان می پرداخت و از ویتامین و زینک و داروهای دیگر استفاده می کرد که البته در پزشکی قانونی همه درمان ها مشخص می شود و قطعا در آنجا سر این موضوع بحث خواهد شد.

از نظر ما قصور در دیر آمدن وی هست. علی انصاریان بالای 75 درصد ریه هایش درگیر شده بود که به من مراجعه کرد و ما درمان های پیشرفته تر را هم شروع کردیم که جواب نداد.

علی انصاریان اصرار به حضور دکتر هاشمیان داشت

وی افزود: خود علی انصاریان از من خواست که به هیچ کس وضعیتش را نگویم جز آن فرد و حتی اثر انگشت علی انصاریان هم وجود دارد که گفت حتما من حضور داشته باشم برای درمانش.

ای کاش همان موقع که من دیدم خانواده وی را بیرون کردند از بیمارستان و دیدم این اتفاق برای آن شخص افتاد خداحافظی می کردم.

تغییر رویه خانواده علی انصاریان با دکتر هاشمیان

حتی تا روزهای آخر از من تقدیر می شد از سوی خانواده انصاریان اما بعد بحث شکایت مطرح شد.

عجیب است که این ماجرای شکایت خانواده علی انصاریان در حال چرخش است در همه جا. ما از حدود 20 متخصص و فوق متخصص در درمان علی انصاریان استفاده کردیم. خانواده وی می توانند شکایت کنند و حتی هر کسی که فکر می کند در درمانش قصور پزشکی شده حتما برود از ما شکایت کند تا ما دیه اش را بپردازیم. واقعا نمی دانم دیگر چه بگویم!