شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا

لاپورتا احتمال جدایی گریزمان از بارسلونا را رد نکرد


لاپورتا احتمال جدایی گریزمان از بارسلونا را رد نکرد

رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید احتمال جدایی مهاجم فرانسوی این تیم از جمع کاتالان‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتوان گریزمان 30 ساله که در تابستان 2019 پس از پنج سال حضور در اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و تاکنون در 99 بازی 35 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است، گفته می‌شود شاید در این تابستان از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شود. این مهاجم فرانسوی که تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد، شایعه معاوضه‌اش با سائول نیگس هافبک اتلتیکومادرید مطرح است، این در حالی است برخی رسانه‌های دیگر از احتمال معاوضه او با پائولو دیبالا از یوونتوس خبر داده‌اند.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به شایعاتی که درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 30 ساله این تیم مطرح است، گفت: گریزمان بازیکن بارسلوناست. او تا سال 2024 با باشگاه بارسا قرارداد دارد، مگر اینکه شرایط تغییر کند. ما روی آنتوان حساب می‌کنیم. حرکاتی در بازار نقل‌وانتقالات انجام شده است و ما نمی‌توانیم کتمان کنیم که باشگاه‌هایی نسب به جذب گریزمان علاقه‌مند هستند. این نشان‌دهنده کیفیت بالای اوست.

وی افزود: این، بازار نقل‌وانتقالات خاصی است و شما باید از تخیل خود استفاده کنید. شاید به مبادله بازیکن فکر کنیم، اما ما برای آنتوان ارزش زیادی قائل هستیم. باشگاه سرمایه‌گذاری زیادی روی گریزمان انجام داده است و از او راضی هستیم. هر باشگاهی نمی‌تواند جلو بیاید و پیشنهادی به بازیکنی در سطح آنتوان بدهد، اما پنجره نقل‌وانتقالات باز شده و بازاری برای گریزمان هم وجود دارد.

 رئیس باشگاه بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: اگر حرکتی در این زمینه آغاز شود، ما پذیرای همه پیشنهادها هستیم، چون از نظر مالی در یک لحظه حساس قرار داریم و باید حساب و کتاب‌های‌مان را برای مطابقت با قوانین بازی جوانمردانه مالی لیگ متعادل کنیم.

گفته می‌شود بارسلونا برای اینکه بتواند قرارداد لیونل مسی را تمدید کند، مجبور است چند بازیکن خود از جمله گریزمان و لنگله را بفروشد تا مجموع سقف دستمزدهای پرداختی بازیکنانش که لالیگا معین کرده را رعایت کند.

انتهای پیام/