شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#خوزستان#بروز#فاضلاب#واکسن

رهبر انقلاب: اگر به توصیه‌هایی که نسبت به آب و فاضلاب خوزستان انجام شده بود توجه می‌شد، حالا مسلماً این اشکالات را نداشتیم/ مردم ناراحتیشان را بروز دادند و هیچ گله‌ای نمی‌شود از آنان داشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) پس از دریافت دُز دوم واکسن کوو ایران برکت فرمودند: اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار می‌گرفت حالا مسلماً این اشکالات را نداشتیم.

خبرگزاری میزان - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) دُز دوم واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند.

رهبر معظم انقلاب، دز اول واکسن کوو ایران برکت را چهارم تیرماه دریافت کرده بودند.
 


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا در بیانات خود فرمودند: در این ۷-۸ روز اخیر یکی از نگرانی‌های ما مسئله خوزستان و مسئله آب مردم و مشکلات مردم بود.

ایشان اضافه کردند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعداد‌های طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد، با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آن‌ها را ناراضی کند و ناراحت کند آن‌ها را.

رهبر معظم انقلاب یادآور شدند: اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار می‌گرفت حالا مسلماً این اشکالات را نداشتیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادمه فرمودند: حالا خب که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمی‌شود از مردم داشت. ناراحت‌اند، مشکل آب مشکل کوچکی نیست آن هم در آن هوای کذایی خوزستان، آن هم مردم خوزستان که بسیار مردم باوفایی هستند.
 
ایشان تاکید کردند: در دوران هشت سال دفاع مقدس آن‌هایی که لب خط مقدم مشکلات بودند مردم خوزستان بودند و انصافا ایستادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: من از نزدیک شاهد بودم. من دیدم از نزدیک که مردم خوزستان چقدر باوفا و بااهتمام جوان‌هایشان را فرستادند، مردانشان را فرستادند، زنهای‌شان کمک کردند و این مردم باوفا و علاقمند، نبایستی دچار این مشکلات باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه نمی‌شود واقعا ملامت کرد مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود، اضافه کردند: باید رسیدگی می‌شد اگر رسیدگی‌های لازم در وقت خود انجام می‌گرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد.

رهبر انقلاب یادآور شدند: حالا همه خب الحمدلله دستگاه‌های مختلف، دولتی و غیردولتی و این‌ها مشغول کار شدند. این کار‌ها را دنبال کنند و با جدیت دنبال کنند. حالا دولت بعد هم که خواهد آمد ان‌شاء‌الله به این مسئله به جد بپردازد.

 

 

تکمیل می‌شود