شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#یمن#ارتش یمن

تحولات یمن؛

پیشروی نیروهای ارتش یمن در جیزان/ هلاکت شماری از مزدوران سعودی

پیشروی نیروهای ارتش یمن در جیزان/ هلاکت شماری از مزدوران سعودی

ارتش و کمیته های مردمی یمن در جریان پیشروی های خود در شهر مرزی جیزان شماری از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. نیروهای یمنی عملیات جدیدی را علیه مزدوران ائتلاف سعودی ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در اطراف کوهستان «الدود» واقع در جیزان را هدف قرار دادند. نیروهای یمنی در این عملیات توانستند چندین مرکز وابسته به ائتلاف سعودی در کوهستان الدود را تحت کنترل خود درآورند.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که به دنبال عملیات مذکور شماری از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی به هلاکت رسیده و تعداد دیگر نیز زخمی شدند. در میان کسانی که به هلاکت رسیدند نام شماری از اتباع سودان دیده می‌شود.

منابع امنیتی در یمن نیز اعلام کردند که نیروهای این کشور در جریان عملیات خود در جیزان موفق شدند تعدادی از عناصر مزدور ائتلاف سعودی را به اسارت خود درآورند. این درحالی است که عملیات یمنی‌ها علیه مزدوران سعودی در دیگر نقاط نیز همچنان ادامه دارد.