شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#اتوبوس#واژگونی اتوبوس

واژگونی اتوبوس در محور مشهد- تهران

کدخبر: 428070
اقتصاد نیوز : واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور مشهد- تهران، ۱۵ نفر را روانه مراکز درمانی کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، بر اساس اعلام مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، یک دستگاه اتوبوس ساعت پنج و ۵۰ دقیقه بامداد امروز در محور مشهد- تهران واژگون شد.

بر اثر وقوع این سانحه که در کیلومتر هفت محور سمنان به سرخه به وقوع پیوست، تیم واکنش سریع پایگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

این سانحه ۱۵ مصدوم داشت که نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به آن‌ها امدادرسانی کردند و عملیات امداد در ساعت هفت و ۴۰ دقیقه به پایان رسید.

بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس، اتوبوس ۱۹ نفر مسافر داشت و مصدومان توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.141.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.