شهر خبر

تعطیلی مشاغل سه و چهار در الیگودرز

بر اساس این گزارش، بروجرد، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه و دلفان در وضعیت قرمز، رومشگان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های استان در شرایط نارنجی قرار دارند

تعطیلی مشاغل سه و چهار در الیگودرز

فرماندار شهرستان الیگودرز از نیمه تعطیل شدن این شهرستان به دلیل قرمز شدند، خبر داد.

به گزارش ایرنا، ماشاالله نعمتی روز پنجشنبه در جلسه فوق العاده ستاد کرونای الیگودرز اظهار داشت : از این پس تا اطلاع ثانوی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در گروه سوم از امروز مجاز به فعالیت نخواهند بود.

به گفته وی همچنین برگزاری همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی که درگروه ۴ مشاغل قرار دارند، ممنوع است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: مشاغل سه و چهار تعطیل می باشند و در صورت رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی واحدهای صنفی متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی و مجموع بیماران کووید۱۹ در لرستان به ۱۲۸ هزار و ۵۹ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، متأسفانه یک بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به یک هزار و ۹۶۵ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، بروجرد، خرم‌آباد، پل‌دختر، سلسه و دلفان در وضعیت قرمز، رومشگان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های استان در شرایط نارنجی قرار دارند.

 

منبع: عصر ایران