شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قلعه‌نویی#خاطره#بازی#هاشم#بیگ#زاده#علی#پروین#امیر#سند

خاطره بازی هاشم بیگ زاده با علی پروین و امیر قلعه‌نویی + سند

هاشم بیک زاده مدافع اسبق باشگاه استقلال : زمانی که در فجر بودم در آزادی ۴ بر ۲ پرسپولیس را بردیم و بعد از آن آقای پروین از پرسپولیس رفت. اگر می دانستیم او می رود بازی را نمی بردیم

هاشم بیک زاده مدافع اسبق باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی به بیان خاطراتی از علی پروین و امیر قلعه نویی پرداخت .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاشم بیک زاده مدافع اسبق باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی به بیان خاطراتی از علی پروین و امیر قلعه نویی سرمربیان پیشین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پرداخت .

او درباره امیر قلعه نویی گفت :

زمانی که در استقلال بودم فصلی در کورس قهرمانی بودیم و در بازی مقابل نفت دقیقه ۹۰ با یک گل شکست خوردیم. سانتر گل از سمت من صورت گرفت. فردای بازی در تمرین آقای قلعه نویی به من گفت :  نباید اجازه می دادی سانتر کند. حواست کجا بود؟

من هم گفتم گل اول یا دوم؟

آقای قلعه نویی هم توی سرش زد و گفت : ما یک هیچ باختیم. ببین با چه کسانی می خواهیم قهرمان شویم و تمرین را ترک کرد.

خوشبختانه آن سال قهرمان شدیم.

او همچنین درباره علی پروین گفت:

زمانی که در فجر بودم در آزادی ۴ بر ۲ پرسپولیس را بردیم و بعد از آن آقای پروین از پرسپولیس رفت. اگر می دانستیم او می رود بازی را نمی بردیم. او اسطوره است و دوست داریم همیشه موفق باشد اما به هر حال فوتبال است دیگر.

در دیدستان ببینید .

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید