شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نشانه

این نشانه ها به شما می گوید که عشق این افراد دروغ است

عشق و احساسات یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی بوده و همه افراد می خواهند که در ازدواجشان عشق زیادی را تجربه کنند. در نتیجه شما لازم است تا نشانه های عشق دروغین را بشناسید.

این نشانه ها به شما می گوید که عشق این افراد دروغ است

به گزارش منیبان، عشق و احساسات یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی بوده و همه افراد می خواهند که در ازدواجشان عشق زیادی را تجربه کنند. در نتیجه شما لازم است تا نشانه های عشق دروغین را بشناسید.

1. این افراد عشق خود را در فضای خصوصی به شما ابراز نکرده و ترجیح می دهند در جمع و شبکه های اجتماعی خود را عاشق نشان دهند.

 
 

اگر متوجه این موضوع شده اید که فرد مقابلتان تنها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام عکس گذاشته و تلاش می کند تا نشان دهد که زوج خوبی هستید اما در خانه و زندگی خصوصی تان عشق چندانی ابراز نمی کند احساس خطر کنید.

این افراد از عشقی که بین شما وجود دارد احساس رضایت چندانی نمی کنند بلکه از تعریف های دیگران نسبت به خوب بودن و خوشبخت بودن شما احساس رضایت و موفقیت می کند.

2. توجهی به مکالمات شما نمی کنند.

در یک ارتباط عاشقانه لازم است هر دو طرف در حرف زدن درباره خود و دنیای پیرامونشان آزاد بوده و به یکدیگر توجه کنند. وقتی که عشق طرف مقابل شما واقعی نباشد، او به حرف های شما توجهی نشان نداده و مکالمه هایتان کسل کننده است.

3. این افراد تلاش می کنند تا شما و عادت هایتان را تغییر دهند.

در ازدواج هر دو شما ممکن است صفاتی را داشته باشید که فرد مقابل آ را دوست نداشته باشد. در روابط عاشقانه دروغین شریک زندگی شما تلاش می کند تا صفاتی از شما که آنها را دوست ندارد را تغییر دهد و به آن چیزی که هستید احترام نمی گذارد.

4. با شما همکاری یا صحبت نمی کنند تا بتوانید برای مشکلاتتان راه حل پیدا کنید.

 

درگیری ها و اختلاف نظرها در روابط معمول است و برای حل آنها همکاری هر دو شریک لازم است. هر دو باید مسئولیت های خود را بپذیرید و تلاش کنید تا میانه خواسته هایتان را در نظر بگیرید. اما در روابط ناسالم شریک زندگی تان تلاشی برای این کار انجام نداده و تنها به دنبال فراموش کردن اختلاف نظر ها می شود.