شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه

پیمان آذریان رییس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا کیست؟ | ماجرای فیلم لو رفته رییس بیمه سلامت آستارا چیست؟ / عکس

پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا  و رئیس تامین اجتماعی آستارا پس از دستگیری به دلیل ارتباط پنهانی با یک زن از مقام خود برکنار شد.

پیمان آذریان رییس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا کیست؟ | ماجرای فیلم لو رفته رییس بیمه سلامت آستارا چیست؟ / عکس

به گزارش سلام نو، برخی رسانه ها پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا حین رابطه نامشروع با یک خانم در محل کارش توسط مردم دستگیر شد

ویدیویی در فضای مجازی از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آذریان منتشر شده که برهنه و عریان در خیابان و جلو اداره بیمه است. ادعا شده این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن است که حین رابطه نامشروع در محل کار لو رفتند. هنوز هیچ مقام رسمی صحت این ویدیو را تائید نکرده است.

پیمان آذریان دارای مدرک کارشناسی و رئیس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا است. آذریان همچنین سال ۹۶ رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در استان قزوین بود.

فیلم رئیس بیمه سلامت آستارا با انتشار فیلم‌ها و عکس‌هایی به یکی از ترندهای خبری امروز تبدیل شد. اما ماجرا چیست و کاربران چه می‌گویند. در ادامه این مطلب همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

پیمان آذریان رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان آستارا حین رابطه نامشروع با یک زن توسط مردم دستگیر شد ویدیویی در فضای مجازی از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آذریان منتشر شده که برهنه و عریان در خیابان و جلو اداره بیمه است. ادعا شده این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن است که حین رابطه نامشروع در محل کار لو رفتند.

اما پیمان آذریان رییس اداره سلامت بیمه شهرستان آستارا کیست؟ | ماجرای فیلم لو رفته رییس بیمه سلامت آستارا چیست؟ / عکس

برکناری سرپرست اداره بیمه سلامت آستارا

پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا از مقام خود برکنار شد.

فیلم لو رفته رابطه جنسی رئیس بیمه سلامت و رئیس تامین اجتماعی آستارا با یک زن در محل کارش بسیاری از کاربران را به گفتگو واداشته است. 

و طی حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب گردید.

در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر ، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید .