شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#منابع

انفجار مهیب در شرق غزه


انفجار مهیب در شرق غزه

منابع فلسطینی از وقوع انفجاری مهیب در شرق غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی امروز پنجشنبه از جان باختن یک فلسطینی و زخمی شدن 10 تن دیگر در انفجار مهیبی در شرق غزه خبر دادند.

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت کشور فلسطین در این خصوص اعلام کرد که این انفجار در یک ساختمان مسکونی چند طبقه رخ داده و منجر به تخریب بخش‌های زیادی از این ساختمان و خسارت به خانه‌ها و مغازه‌های اطراف شد.

وی توضیح داد که تیم‌های دفاع مدنی و پلیس موفق شدن آتش‌سوزی ناشی از این انفجار را مهار کرده و زخمی‌ها را بیرون بکشند، ضمن اینکه تحقیقات در خصوص علت انفجار همچنان ادامه دارد.

خبری دیگر از سرزمینهای اشغالی حاکی است مرکز رسانه‌ای فلسطین در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد در پی حمله شهرک نشینان به تاسیسات متعلق به فلسطینی‌ها در جنوب نابلس، جوانان فلسطینی با حمله به خودروی این شهرک نشینان، یکی از آن‌ها را زخمی کردند.

دو فلسطینی نیز در حمله صهیونیست‌های شهرک نشین به فلسطینیان و دارایی‌های آنان در شهر رام الله در کرانه باختری اشغالی رود اردن زخمی شدند و حال اسیران اعتصاب غذا کننده نیز وخیم شده است.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اعلام این خبر افزود: حملات روزانه اسرائیل به فلسطینیان ادامه دارد و دو فلسطینی در حمله شهرک نشینان اسرائیلی به فلسطینیان و دارایی‌های آنان در شهر رام الله زخمی شدند.

حملات شهرک نشینان با حمایت نیرو‌های اشغالگر صورت گرفت.

خبرگزاری فلسطینی وفا اعلام کرد شهرک نشینان با سنگ به خودرو‌های فلسطینیان در شمال شرقی رام الله یورش بردند که به زخمی شدن دو فلسطینی منجر شد.

انتهای پیام/