شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شاسی بلند

شاسی بلند معروف بی کیفیت از آب درآمد!

در میان مشکلات تولید زیادی فورد در سال جاری، برانکو جدید سهم بالایی از آن‌ها را به خود اختصاص داده است. هم‌اکنون برخی مالکان این خودرو خبر از مشکلات مربوط به نسخه هاردتاپ برانکو می‌دهند.

خودرو شاسی بلند معروف بی کیفیت از آب درآمد!

چندین عضو فروم برانکو ۶G به مشکلات مربوط به سقف سخت این خودرو اشاره کرده و یکی از مالکان تصاویری از خراش‌های روی سقف را به اشتراک گذاشته است.

یکی دیگر از مالکان هم تصویری از ساختار لانه‌زنبوری مشهود در لایه بیرونی را منتشر ساخته است. اعضای این فروم می‌گویند ساختار مشبک سقف در زیر لایه‌ نازک لمینت مشهود بوده است.

در موردی دیگر نیز تصاویری از چندین برانکوی دو درب پارک شده در خارج کارخانه دیده می‌شوند که روی آن‌ها عبارت “سقف بد” نوشته شده است.

هنوز مشخص نیست که دلیل این مشکلات چیست اما یکی از سخنگوهای فورد گفته است: ما بازرسی کیفیت قبل از تحویل را حفظ می‌کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مشتریان محصولی با بالاترین کیفیت را دریافت می‌کنند.

او افزوده اگر مشکلاتی وجود داشته باشد فورد از همکاری با مالکان برای رفع آن‌ها استقبال می‌کند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز گزارش‌هایی درباره مشکلات فورد با تأمین‌کننده خود یعنی وباستو منتشر شد. این شرکت آلمانی که به شدت تحت تأثیر همه‌گیری کرونا قرار گرفته چالش‌های زیادی در تأمین به موقع قطعات و پاسخگویی به تقاضاها داشته است.

سخنگوی فورد گفته این خودروساز در حال کار با وباستو برای افتتاح احتمالی تأسیسات دوم در دیترویت برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان بوده اما شرکت مجبور شده برخی نمونه‌های هاردتاپ برانکو را با سقف نرم و کیت آماده‌سازی هاردتاپ به مشتریان تحویل دهد.

همچنین مشکلات زنجیره تأمین باعث شدند فورد اعلام کرد هاردتاپ همرنگ بدنه سفارشی در مدل سال ۲۰۲۱ برانکو قابل انتخاب نخواهد بود و همه مدل‌ها به‌صورت سقف نرم یا سقف رنگ خاکستری تولید خواهند شد.

مشکل به‌طور خاص به مالکان مدل‌های دو درب مربوط است چراکه این خودرو با سقف نرم در دسترس نیست. البته سخنگوی فورد گفته این خودروساز به تحویل مدل‌های دو و چهار درب برانکو با سقف سخت ادامه می‌دهد هرچند تقاضا برای برانکو بالاتر از میزان تولید بوده و فورد به شدت در حال پایش کیفیت محصولات تولیدی است.

منبع: پدال