شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#رئیس مجلس

امیرعبداللهیان در دیدار با سفیر کوبا در تهران:

تقویت اتحاد ایران و کوبا نقش مهمی در شکست تحریم‌های ظالمانه دارد

تقویت اتحاد ایران و کوبا نقش مهمی در شکست تحریم‌های ظالمانه دارد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: تقویت اتحاد و همدلی میان ایران و کوبا، نقش مهمی در شکست توطئه های دشمنان به ویژه شکست تحریم های ظالمانه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، «آلکسیس باندریچ وگا»، سفیر کوبا در تهران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور در عرصه های مختلف گفت: تحکیم و تقویت مناسبات تهران - هاوانا، گسترش همکاری ها به ویژه در عرصه های پزشکی، علمی و تحقیقاتی و همچنین همکاری های فعال پارلمانی اتخاذ مواضع مشترک و حمایت از یکدیگر در مجامع بین المللی، حائز اهمیت است.

وی افزود: تقویت اتحاد و همدلی میان ایران و کوبا، نقش مهمی در شکست توطئه های دشمنان به ویژه شکست تحریم های ظالمانه دارد.

سفیر کوبا در تهران نیز با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران، گفت: مسئولان سیاسی و پارلمانی کوبا با توجه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از گسترش مناسبات همه جانبه با ایران در عرصه های پارلمانی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، پزشکی، علمی - آموزشی و گردشگری استقبال می کنند.

وی از حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی در اعلام انزجار از اقدامات آمریکا و محکومیت دخالت های این کشور در امور داخلی کوبا و اعمال فشار بر مردم کوبا از طریق اعمال تحریم های ناعادلانه، قدردانی کرد.