شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزن
معرفی محصولات دفاعی|

موشک ۶ متری رادار گریز«سومار»؛ شکارچی اهداف دشمن

موشک «سومار»؛ یکی دیگر از موشک‌های خانواده موشک‌های کروز، ۲۱۰ کیلوگرم وزن و ۶ متر طول دارد، رادار گریزی، تاکتیک‌پذیری بالا، ماندگاری طولانی در صحنه نبرد، از ویژگی‌های مهم سومار صنعت دفاعی ایران است.
خبرگزاری میزان - عامل اصلی ثبات نا اَمنی در غرب آسیاست، این سرکرده استکبار جهانی غرب آسیا را از جنایت و کشتار مردم بی دفاع در جهان اسلام برای حفظ جایگاه رژیم صهیونیستی گل آلود کرده است.
 
رژیم آمریکا برای تحقق این هدف خود در غرب آسیا اقتدار داعی جمهوری اسلامی ایران را مانعی بزرگ پیش روی خود می‌داند و به همین منظور بحث مذاکره موشکی را پیش گرفته است و کشور‌های مرتجع عربی نظیر امارات خائن به جهان اسلام در زمین ارباب تروریست پرور خود بازی می‌کنند.
 
موشک ۶ متری رادار گریز «سومار»؛ شکارچی اهداف دشمن
 
موشک یکی دیگر از موشک‌های خانواده موشک‌های کروز ساخته شده در صنعت دفاعی کشور و الحاقی به نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
این موشک ایرانی ۲۱۰ کیلوگرم وزن و ۶ متر طول دارد، رادار گریزی، تاکتیک‌پذیری بالا، ماندگاری طولانی در صحنه نبرد، از ویژگی‌های مهم سومار صنعت دفاعی ایران است. موشک سومار شکارچی اهداف سطحی دشمن است و یک‌بار دیگر آشوب و ترس از قدرت موشکی ایران را در دل رژیم جعلی صهیونیستی زنده کرده است.
 

 

انتهای پیام/