شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#آذربایجان شرقی

نامه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی حامد لک را محروم می کند ؟

نامه هیات فوتبال آذربایجان شرقی به رئیس فدراسیون : الفاظ حامد لک قلب تبریز را جریحه‌ دار کرد

حامد لک

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی نسبت به رفتار حامد لک ، دروازه‌یان پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از رفتار حامد لک ، دروازه‌بان پرسپولیس با توپ جمع کن در جریان بازی مقابل ماشین سازی، نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

در این نامه آمده است:

“جناب شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

باسلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، به استحضار می‌رساند در جریان بازی تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران روز سه شنبه (۰۰/۴/۲۹) در استادیوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با رفتارهای غیر اخلاقی و به کاربردن الفاظ رکیک که فایل ویدئویی آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته به توپ جمع کن نوجوان استادیوم بی حرمتی و توهین کرد.

چنانچه مستحضرید هدف از برگزاری رقابت‌های ورزشی خصوصاً در حوزه پرطرفدار فوتبال ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای اقشار جامعه بالاخص جوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت های مفید و ارزشمند این پدیده پرطرفدار بر مبنای رعایت اصول بازی جوانمردانه و اخلاق مداری است.

با این وجود متأسفانه در بازی ماشین سازی تبریز با پرسپولیس، دروازه بان این تیم با بی حرمتی و توهین آشکار در حضور اصحاب رسانه ( عکاسان ورزشی) اصول و رفتار ورزشی را زیر پا گذاشته و شأن و منزلت اخلاق ورزشی و منش پهلوانی را خدشه دار نمود. حال با عنایت به اینکه در الفاظ رکیک خود از تبریز قهرمان، مهد آزادگان، دیار سرداران شهید آذربایجان و مفاخر تاریخ این دیار نام برده شده و قلوب مردم شریف این خطه از میهن اسلامی را جریحه دار نموده است.

علیهذا هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم نمودن این عمل قبیح و نابخشودنی از شما استدعا دارد دستور فرمائید کمیته محترم انضباطی و اخلاق نسبت به این موضوع رسیدگی و نتیجه را در اسرع وقت به استحضار مردم شریف و غیرتمند آذربایجان و تبریز قهرمان برسانند.”