شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#اهواز

سینما خانوادگی هلال اهواز مرکز واکسیناسیون شد

سینما خانوادگی هلال اهواز مرکز واکسیناسیون شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی کووید ۱۹ در سینما خانوادگی هلال اهواز و همکاری با مراکز بهداشت جهت تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، علی خدادادی در بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی کووید ۱۹ که در فضای سینما خانوادگی هلال اهواز دایر شده است، گفت: در پی درخواست ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و به منظور تسریع در روند واکسیناسیون در کلانشهر اهواز از روز دوشنبه 28 تیرماه این مکان به صورت موقت در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرارگرفته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه این جمعیت در آینده نزدیک نسبت به راه اندازی مراکز دیگری نیز در سایر شهرستان های استان خوزستان اقدام خواهد کرد، افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا دوشادوش سایر مدافعان سلامت به ارائه خدمت به مردم پرداخته است و در سطح استان خوزستان نیز با اجرای طرح های گوناگون در کنار مردم و در میدان مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری فعال و همه جانبه داشته است.
 
وی در ادامه علاوه بر اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان برای افزایش تعداد اعضای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و واکسیناتورها در مراکز واکسیناسیون سراسر استان خوزستان، اظهار کرد: کماکان غربالگری مسافرین و تردد کنندگان از مبادی مرزی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور و مشارکت پرشور بشردوستان جمعیت هلال احمر ادامه دارد.
 
این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بار دیگر با توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شست‌وشوی مکرر دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در مراکز پر ازدحام خاطر نشان کرد: حتی پس از تزریق واکسن نیز نباید از رعایت نکات بهداشتی چشم پوشی کرد.
 
شایان ذکر است واکسیناسیون بر اساس سند ملی مربوطه و با لحاظ اولویت ها و گروه های سنی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و توسط تیم های مرکز بهداشت انجام می شود.
 
منبع: میزان