شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#صنایع دستی

سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود.

عبدالحسین کفیری، مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این رویداد مهم انجام شده و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال شاهد برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود.

او افزود: شیوع کرونا باعث شد تا سال گذشته نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار نشود، اما با توجه به اهمیت حوزه صنایع دستی و به منظور حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان و فعالان این حوزه، در نظر داریم سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را امسال برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، از یکم الی هفتم شهریور امسال، سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی نیز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کفیری اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان صنایع دستی سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و در همین راستا سالن های شماره 8 و 9 مختص شرکت ها و برندهای مطرح صنایع دستی و سالن های شماره 11-10 و 25 به منظور حضور هنرمندان و تولیدکنندگان استان های مختلف کشور در نظر گرفته شده است.

سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می شود