شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

بازگشت باشکوه عقاب استقلال به قفس توری ؛ همان همیشگی

بازگشت رشید مظاهری به دروازه استقلال در دیدار با نفت مسجدسلیمان همراه با ثبت کلین شیت

در شب برد شیرین استقلال برابر نفت مسجدسلیمان، هواداران این تیم شاهد بازگشت رشید مظاهری به ترکیب آبی ها بودند. بازگشتی که با کلین شیت همراه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از پنج بازی دوری از ترکیب استقلال، بار دیگر رشید مظاهری فرصت بازی برای آبی‌پوشان پایتخت را به دست آورد و موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد.

مصدومیت و البته مشکلات مالی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند و باعث شد تا بدقولی‌هایی در زمینه تعهدات ارائه شده به بازیکنان ایجاد شود، باعث شد تا رشید مظاهری پس از حضور در مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر که ناکام در ثبت کلین‌شیت بود، جای خود را به حسین حسینی بدهد و درخشش این دروازه‌بان در هفته‌های گذشته، مظاهری را که از ابتدای فصل دروازه‌بان ثابت استقلال بود، را نیمکت‌نشین کرد.

با این‌حال پس از پنج تجربه نیمکت‌نشینی، فرهاد مجیدی پس از بازی سنگین داربی پایتخت در جام حذفی، تصمیم گرفت تا این‌بار حسینی را به نیمکت بفرستد و بار دیگر مسئولیت حراست از دروازه استقلال را به رشید مظاهری بسپارد؛ مسئولیتی که در انجام آن رشید مظاهری بهترین عملکرد ممکن را داشت و توانست به خوبی هم خروج‌های موفقی را از خود نشان بدهد و هم این‌که در مقابل معدود حملات نفت، ایستادگی خوبی را داشته باشد.

این عملکرد موفق در شب بازگشت دوباره رشید مظاهری به ترکیب استقلال باعث شد تا او به دهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیستم برسد و از این حیث، تعداد کلین‌شیت‌های خود با لباس استقلال را در لیگ برتر دو رقمی کند و به عدد ۱۰ برساند؛ با توجه به سیستم چرخشی که فرهاد مجیدی در دستور کار قرار داده، مشخص نیست برای بازی بعدی مقابل نساجی، مظاهری بازهم دروازه‌بان استقلال خواهد بود یا حسینی به خط دروازه باز خواهد گشت.

اما اتفاق امیدوارکننده برای کادرفنی، آمادگی بالای هر دو دروازه‌بان استقلال است که خیال آبی‌ها را از خط دروازه آسوده کرده است؛ چرا که در ۹ بازی گذشته خود، ۷ کلین‌شیت داشته و تنها ۲ نوبت دروازه‌شان باز شده است.