شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#علیدوستی

سنگ تمام گذاشتن ترانه علیدوستی برای این بازیگر + عکس

ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی را تبریک گفت.

سنگ تمام گذاشتن ترانه علیدوستی برای این بازیگر + عکس
مه شو : ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . ترانه علیدوستی با علی منصور  ازدواج کرد . ترانه علیدوستی یک دختر به نام حنا دارد. ترانه علیدوستی با سریال شهرزاد بسیار معروف و محبوب شد.


زندگینامه ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی صاحب یک دختر به نام حنا است. ترانه علیدوستی در دوران دبیرستان رشته علوم تجربی را خوانده و در آن زمان در کلاس های بازیگری امین تارخ ثبت نام کرد.ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم (من ترانه...) جایزهٔ سیمرغ بلورین بیستمین جشنوارهٔ فیلم فجر، جایزهٔ نخل زرین از سومین جشنوارهٔ اجتماعی آبادان، جایزهٔ منتقدین و نویسندگان سینمای ایران و همچنین جایزه بهترین بازیگر زن از پنجاه و پنجمین جشنوارهٔ فیلم لوکارنو (سوئیس) را دریافت کرد.

 

تبریک ازدواج به سبک ترانه علیدوستی 

ترانه علیدوستی بازیگر مطرح ایرانی در پست اینستاگرامی خود با تبریک به نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای آنها آرزوی خوشبختی کرد.

تبریک ترانه علیدوستی به نوید محمدزاده او با انتشار این عکس نوشت:

همیشه خندون باشید…

1-3

 

 

ترانه علیدوستی متولد چه سالی است؟

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد.

 

 

ترانه علیدوستی فعالیت بازیگری را از چه سالی آغاز کرد؟

ترانه علیدوستی سال 1379 از طریق همین کلاس ها برای بازی نقش ترانه پرنیان در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب شد و با بازی در این فیلم وقفه ای در تحصیلاتش افتاد که سرانجام در رشتهٔ کامپیوتر دیپلم گرفت.