شهر خبر

غذا دادن 4ساله زن با دهان به شوهر بیمارش + عکس

زن فداکار چینی سالهاست که از شوهر بیمارش پرستاری می کند ، او هر روز سه وعده غذای همسرش را به روشی که شاید هرکسی قادر به انجام آن نباشد آماده می کند.

غذا دادن 4ساله زن با دهان به شوهر بیمارش + عکس

به گزارش منیبان؛ داستان های زیادی در مورد فداکاری زن و شوهر برای یکدیگر شنیده و خوانده ایم که هر کدام به نوعی ما را برای دقایقی به فکر فرو می برند ، دقایقی که برای از خودگذشتگی های سالانه صرف می شود .یکی از این نمونه فداکاری ها ماجرای زن و شوهر چینی است که از 4 سال پیش آغاز شده است.

مردی اهل استان "بنگو" چین 4 سال پیش بر اثر تصادف رانندگی توانایی جویدن و بلعیدن غذا را از دست داد و از ان روز به بعد با کمک همسرش غذا می خورد و زنده مانده است.

"گائو یوژن" همسر این مرد می گوید:هر شب را با شوق اینکه صبح روز بعد همسرم از خواب بیدار شده و باز هم با من صحبت خواهد کرد به خواب می روم . سالهاست همسرم فلج شده و بی حرکت روی تخت افتاده است ، تصادف جاده ای او را نه تنها ناتوان از حرکت ساخت بلکه قدرت جویدن و بلعیدن زا نیز از او گرفت .

در تصاویر مشاهده می کنید که زن فداکار چینی غذای جویده شده را داخل دهان همسرش گذاشته و بعد با دستش فک او را به آرامی حرکت می دهد تا غذای به سمت گلو رفته و بعد با آبی که توسط سرنگ به دهان مرد ریخته می شود غذا را وارد معده می کند

20210721_001103