شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#حقوق کارمندان

حقوق کارمندان کامل پرداخت می شود؟

ادارات و بانک های دو استان تهران و البرز از امروز سه شنبه ۲۹ تیر ماه تا روز یکشنبه ۳ مرداد تعطیل است و سازمان برنامه و بودجه تکلیف پرداخت حقوق کارمندان در تعطیلات ۶ روزه را روشن کرد.

آنگونه که سازمان برنامه و بودجه امروز اعلام کرده قرار است حقوق کارکنان دولت طبق روال و سر موعد پرداخت شود و تاخیری ایجاد نمی‌شود. به عبارتی حقوق کارمندان بخش دولتی در موعد مقرر به حساب آنها واریز می‌شود.

این خبری است که ایسنا اعلام کرده و گفته پیگیری از سازمان برنامه و بودجه نشان داده که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی – دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

همچنین علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها شب گذشته اعلام کرد: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها در دو استان تهران و البرز در روز‌های پایانی تیرماه، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود. به عبارتی زمان واریز حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در تعطیلات ۶ روزه تغییری نمی‌کند و واریز حقوق طبق روال انجام می‌شود.

به گفته  علیرضا قیطاسی با وجود تعطیلی همه بانک‌ها (دولتی و خصوصی) در دو استان تهران و البرز، برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و شعبی بدین منظور مشخص شده است تا حقوق کارکنان دولت به موقع پرداخت شود.

این خبر در حالی است که روز گذشته، ستاد ملی کرونا، تصویب کرد که استان تهران و البرز از ۲۹ تیرماه تا ۳ مرداد تعطیل باشند. این تعطیلی شامل کلیه دستگاه‌ها و ادارات دولتی هر دو استان می‌شود.

از طرف دیگر در این بازه زمانی شش روزه، کلیه بانک‌های این دو استان هم تعطیل هستند و زمان شروع به کار آنها از چهارم مرداد ماه یعنی روز دوشنبه هفته آینده است.

 

منبع: تجارت نیوز