شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ذوب آهن#لیگ برتر#نساجی

الهامی:

دوست دارم ذوب آهن در لیگ بماند

دوست دارم ذوب آهن در لیگ بماند

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی نسبت به ابقا ذوب آهن در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: به همه هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم که توانستیم عیدی خوبی به آنها بدهیم.

وی افزود: روزی که آمدم با هواداران عهد و پیمان بستیم که تا آخر راه باشیم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم؛ این عیدی در حد قهرمانی برای هواداران بوده.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: دست تک تک بازیکنان را می بوسم همه باید به احترام این بازیکنان بایستند زیرا از ۱۱ بازی نیم فصل دوم ۲۲ امتیاز گرفتند و خیلی کار سختی کردند و این امتیاز ما هم ردیف سپاهان است.

وی تصریح کرد: از مالک عزیز حدادیان مدیر توانمند با معرفت تشکر می‌کنم که به تیم کمک کردند تا تیم به وضعیت فعلی خود برسد.

ذوب آهن تیم با اصالتی است

الهامی اضافه کرد: به تیم خوب ذوب آهن تبریک می گویم که جایگاه آنها نباید اینجا باشد و نشأت گرفته از یک فلسفه بازی با اصالت است تیمی که نایب قهرمان آسیا شده و جایگاه آن اینجا نیست.
وی گفت: ذوب آهن پشتوانه مالی و مدیریتی خوبی دارد ولی همیشه در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و همیشه غم آن از شادی بیشتر بوده، خیلی دوست دارم این ذوب آهن توی لیگ بماند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: به آقای مجتبی حسینی تبریک می گویم او بیشتر از یک تیم سیزدهم و چهاردهم امتیاز گرفته ولی دور برگشت لیگ سخت است و آقای حسینی کار سختی داشت.
وی در خصوص وضعیت داوری بیان داشت: از کمیته داوران و آقای افشاری برای دادن قضاوت این بازی را به فغانی دادند و درست است که بازیکن ما اخراج شده ولی به این داوری افتخار می‌کنم.