شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

شکست آلومینیوم در شب اخراج منصوریان

شکست آلومینیوم در شب اخراج منصوریان

اراک- دیدار ۲ تیم آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در چار چوب رقابت هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری سه بر یک تراکتور پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، آلومینیوم اراک که در هفته‌های پایانی لیگ برتر امیدوار به قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود اما شکست مقابل گل گهر سیرجان و پرسپولیس رویاهای آلومینیوم را کم رنگ تر از پیش کرد تا در رقابتی ۶ امتیازی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل تراکتور تبریز قرار بگیرد.

نیمه نخست با برتری نسبی آلومینیوم همراه بود اما برخلاف جریان بازی و در دقیقه ۳۵ تراکتور توسط بهزاد اسلامی به گل اول دست یافت و دومین گل شاگردان فیروز کریمی نیز در وقت‌های اضافی نیمه نخست توسط مهدی تیکدری نژاد به ثمر رسید تا آلومینیوم نیمه دوم را برای جبران شکست ۲ بر صفر آغاز کند.

نیمه دوم نیز شاگردان منصوریان چندین بار برای گشودن دروازه تراکتور یورش بردند اما در به ثمر رساندن گل ناکام بودند و دروازه‌بان تراکتور فرصت گلزنی را از آلومینیوم گرفت. بحث برانگیزترین صحنه این نیمه اخراج سرمربی آلومینیوم از کنار زمین بود.

پس از اخراج منصوریان آلومینیوم با تعویض‌های تهاجمی قصد جبران نتیجه را داشت و موفق شد یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۸۵ و از روی نقطه پنالتی توسط مرتضی آقاخان پاسخ دهد اما گل سوم تراکتور توسط محمد عباس زاده در دقیقه ۹۸، هفتمین باخت آلومینیوم را در لیگ برتر رقم زد و نماینده استان مرکزی را با ۳۷ امتیاز به رتبه نهم فرستاد.