شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲ برابر ظرفیت موجود صنایع

استاندار تهران با اشاره به اصلاح قانون منع استقرار واحد‌های صنعتی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران از فراهم شدن زمینه افزایش ظرفیت تولید به میزان ۲ برابر ظرفیت موجود صنایع خبر داد.

خبرگزاری میزان - انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، همواره مشکلات مهمی برای واحد‌های تولید و صنعتی در سطح استان تهران ایجاد کرده بود.

استاندار تهران افزود: از دو سال پیش و با پیگیری‌های مستمر، مرتفع شدن این معضل به نفع تولید پیگیری شد که اثرات موثری بر تولید و اشتغال بیشتر دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحد‌های دارای پروانه بهره برداری و کارت شناسایی مستقر در خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید در عرصه و اعیان موجود با رعایت ضوابط محیط زیستی مربوطه بلامانع است.

محسنی بندپی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است به استعلام‌های مربوط به احداث و توسعه واحد‌های صنعتی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز و توسعه آن را حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ تکمیل مدارک و مستندات پاسخ دهند و عدم پاسخ در مهلت مقرر به منزله موافقت خواهد بود.

انتهای پیام/