به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری گفت: در پی وقوع سرقت قطعات و تجهیزات از یک شرکت تجاری که سارق یا سارقان با تخریب دیوار انبار اموال با ارزشی از قبیل:  فیلتر، روغن موتور، توربو شارژ، رادیاتور،  روغن و غیره جمعاً به ارزش 4 میلیارد ریال را سرقت کرده بودند پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه قرار گرفت.

او عنوان کرد: بدواً اکیپی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و با انجام تحقیقات محلی،  رد پای سارق یا سارقان را تا محله یافت آباد بدست آورند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابرزا داشت: با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه طی هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 10 تهران کارآگاهان به محل نگهداری اموال مسروقه در یافت آباد مراجعه و برخی از اموال مسروقه در کشف و در این خصوص یک نفر  دستگیر شد.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: در بازجویی و تحقیقات انجام گرفته متهم به ارتکاب 6 فقره سرقت از انبار شرکت های مختلف معترف و اظهار داشت، اموال مسروقه را  به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ ناصری در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم  به بزه انتسابی کارآگاهان مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در پایان تحقیقات پلیسی و قضایی، هر 2 متهم  با قرار وثیقه روانه زندان شدند.