شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#البرز

ورود به البرز ممنوع شد

با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، ورود خودروهای غیربومی به البرز ممنوع شد.

ورود به البرز ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز گفت: کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با کاهش تماس‌ها، کاهش تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان و حذف ترددهای غیرضروری درسطح استان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: این طرح از ساعت ۱۸۰۰ روز گذشته آغاز و تا صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ادامه خواهد داشت است و تردد بین استان‌های تهران و کرج به دلیل یکپارچگی بدون مشکل در جریان خواهد بود.

سرهنگ گودرزی گفت:خروج خودروهای شخصی با پلاک‌های بومی استان‌های تهران و البرز ممنوع بوده و همچنین خودروهای شخصی با پلاک‌های سایر استان‌ها به البرز ممنوع است.

او افزود: سفر از شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی به شهرهایی با وضعیت مشابه کرونایی ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز گفت:عوامل پلیس راه استان، به صورت محسوس و نامحسوس و با استفاده از دوربین‌های منصوب در محورهای مواصلاتی استان، از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به حضور فیزیکی عوامل پلیس راه استان در مبادی اصلی و فرعی ورودی البرزگفت: خودروهای متخلف علاوه بر عودت خودرو به مبدا، با جریمه متناسب با وضعیت رنگ بندی شهر مواجه خواهند شد.

او افزود: در مدت زمان اجرای این طرح، کلیه مجوزهای صادر شده توسط فرمانداری‌ها باطل بوده و اعتبار نخواهد داشت.