شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#جدید#تربیت بدنی

رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش معرفی شد


رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش معرفی شد

رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش طی حکمی از سوی فرمانده کل ارتش، معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی ارتش، طی حکمی از سوی فرمانده کل ارتش، سرهنگ حسین امیدی به سمت رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و منصوب شد.

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم معارفه و تکریم روسای جدید و قدیم سازمان تربیت بدنی ارتش که صبح امروز در سالن ولایت ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معطم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که نیروی انسانی سالم و کارآمد بزرگترین سرمایه هر سازمانی است، گفت: نیروی انسانی سالم و کارآمد از نظر جسمی، روحی و تربیت دینی و اعتقادی خواهد توانست در اجرای ماموریت ها، کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی افزود: نیروی انسانی سالم همراه با آمادگی جسمانی بالا تاثیر مستقیم و موثر در توان رزم داشته و فلسفه تشکیل تربیت بدنی در یگان های ارتش نیز به این موضوع باز می گردد که انجام ورزش باید از ابتدا تا پایان خدمت هر فرد نظامی با او همراه باشد و موجب حفظ سلامتی، پویایی و اقتدار نیروها شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با تقدیر از تلاش های امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی ارتش، وی را مدیری خلاق، مبتکر و آینده نگر در حوزه ورزش توصیف کرد و افزود: امیدواریم ایشان در مسئولیت جدید (تربیت بدنی نیروهای مسلح) همچنان که در ورزش ارتش منشا تحول و حرکت مثبت بودند، موفق باشند.

امیر دریادار سیاری همچنین اظهار امیدواری کرد که سرهنگ امیدی، رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ارتش نیز با انسجام و هماهنگی بین تربیت بدنی نیروهای تابعه و ایجاد هم افزایی لازم در ارتقای فعالیت‌های ورزشی ارتش گام‌های موثری بردارد.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ارتش گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های دوره 5 ساله مسئولیت خود در این سازمان را ارائه کرد.

در این مراسم حجت الاسلام دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم مرادیان و امیر سرتیپ دوم مجدآرا، روسای اسبق سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از معاونان و روسای ادارات و سازمان‌های تابعه آجا و روسای تربیت بدنی نیروهای چهارگانه ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/