شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمار

جان باختن 18 بیمار کرونایی تنها در 24 ساعت در این استان

جان باختن 18 بیمار کرونایی تنها در 24 ساعت در این استان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر از شناسایی یک هزار و ۵۶۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، آرش نجیمی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۰۴ تخت بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگیر بستری بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند.

وی به مراجعه سه هزار و ۶۳۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و افزود: تست یک هزار و ۵۶۸ نفر از این افراد مثبت کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با بیان اینکه ۳۳۲ نفر از این بیماران جدید طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند، افزود: همچنین در این بازه زمانی ۱۸ بیمار مشکوک به کرونا جان باخته‌اند که تاکنون تست ۱۰ نفر مثبت کرونا بوده است.