به گزارش برنا، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سفر سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به کرمان گفت: وی ساعت 9:45 دقیقه وارد فرودگاه بین المللی کرمان می شود.

او افزود: حضور در گلزار شهدا برای گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ساعت 10:30 دقیقه، شرکت در مراسم تجلیل از خانواده ایثارگران این اداره کل در ساعت11 از برنامه های ابتدایی وی به کرمان است.

پاریزی تصریح کرد: حضور در نماز جماعت و پس ازآن شرکت در جلسه هماهنگی کنگره شهدای ورزشکار استان کرمان در محل سالن جلسات در ساعت13 از دیگر برنامه های سردار قاسمی طی صبح امروز است.

پاریزی به برنامه مهم کنگره شهدای ورزشکار استان کرمان که قرار است امسال به میزبانی کرمان برگزار شود اشاره کرد و گفت: امروز با حضور سردار قاسمی معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران دومین جلسه هماهنگی این رخداد برگزار می شود تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.

او بیان کرد: مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران ساعت 16 به سوی ماهان حرکت می کند تا ساعت 17:30 دقیقه زمین چمن فوتبال ماهان را افتتاح کند.

وی بازدید از باغ شاهزاده ماهان و مقبره شاه نعمت الله ولی را از دیگر برنامه های سردار قاسمی در استان کرمان عنوان کرد.