شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نساجی#مصاف#ذوب آهن

پیش بازی ذوب آهن نساجی؛

ذوب آهن- نساجی / جدالی برای ابقا

ذوب آهن- نساجی / جدالی برای ابقا

اصفهان-دو تیم ذوب آهن و نساجی یکی برای قطعی کردن همه حالات ابقا خود و دیگری برای فاصله گرفتن با منطقه سقوط به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب سه‌شنبه - ۲۹ تیرماه در چارچوب هفته ۲۸ لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر ذوب آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ذوب آهن این فصل وضعیت خوبی را ندارد و بعد از تغییر مربی نیز دگرگونی آن‌چنانی در وضعیت آنها رخ نداد و با کسب ۲۶ امتیاز از بازی‌های گذشته در جایگاه چهاردهم جدول حضور دارند، جایگاهی که با یک برد سایپا می‌تواند تحت خطر باشد.

گاندوها هفته گذشته با پیروزی سه بر دو مقابل نفت مسجد سلیمان روحیه خوبی برای سه بازی پیش رو دارند و شکست نساجی در اصفهان می‌تواند حکم ابقاء آنها را تا حد زیادی امضا کند، البته که روی کاغذ احتمالاً ذوب آهن باید تا آخرین هفته تلاش کند ولی پیروزی مقابل شاگردان الهامی می‌تواند معادله ابقاء آنها را بسیار ساده‌تر کند.

تنها غایب ذوب آهن در بازی پیش رو همچون بازی نفت مسجد سلیمان شهاب گردان است، گلر باتجربه‌ای که هنوز برای اعتراض شدید به داور بازی با سایپا بازی‌های تیم خود را از روی سکو دنبال می‌کند.

تیم فوتبال نساجی نیز فصل خوبی را سپری نمی‌کند البته که آنها با کسب ۲۹ امتیاز در بازی‌های گذشته و کسب جایگاه دوازدهمی جایگاه بهتری نسبت به ذوب آهن دارند و عملاً ابقای آنها در لیگ برتر حتمی است.

مازنی‌های لیگ برتر هفته گذشته پدیده خراسان تیم تحت هدایت رحمتی را با یک گل شکست دادند، پیروزی که باعث صعود آنها در جدول و دور شدن از منطقه سقوط شد، حالا شاگردان الهامی باید به دنبال کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر باشند.

تقابل مربی‌های جانشین

اواسط فصل بود که ساکت الهامی سومین مربی فصل نساجی لب گرفت، تیمی که آن زمان در جایگاه پانزدهم جدول جز کاندیدای سقوط بود، ولی الهامی با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۰ بازی قدرت فنی خود را به همه نشان داد تا معلوم شود قهرمانی جام حذفی با تراکتور نیز اتفاقی نبوده است.

در سمت مقابل ذوب آهن مجتبی حسینی مربی باتجربه و سابق خود را از مسجد سلیمان به اصفهان آورد تا جانشین رحمان رضایی شود، انتقالی که اگرچه آنطور که باید و شاید جواب نداد ولی ذوب مدیران این تیم از حسینی حمایت کردند تا ذوب آهن در وضعیت فعلی سه امتیاز با سقوط فاصله داشته باشد.

دهقانی دوباره در اصفهان

حضور رضا دهقانی در اصفهان جز موارد جالب این بازی است، بازیکن فعلی نساجی که روزی برای دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان توپ می‌زد ولی هرگز به بازیکن ثابت طلایی پوشان بدل نشد تا برای نشان دادن ارزش‌های خود به مازندران برود.

سجاد آقایی مهاجم فعلی نساجی نیز با تیم سابق خود تقابل می‌کند، تیمی که آقایی هرگز در آن ندرخشید و حالا به دنبال اثبات اشتباه بودن فروش آن توسط ذوب آهن است.

ترکیب احتمالی ذوب آهن و نساجی

ترکیب احتمالی ذوب آهن: مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و پیمان رنجبری‌.

ترکیب احتمالی نساجی: نیما میرزارزاد، حامد شیری، امین جانملکی، سعید بیگی، حسن نجفی، محمود قائد رحمتی، کریم اسلامی، اکبر صادقی، رضا دهقانی، فرزاد زامهران و ایوب کلانتری