شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#پدیده#سپاهان#رحمتی

نویدکیا:

پدیده بازی فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد

پدیده بازی فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد

اصفهان-مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بر خلاف خیلی از کسانی که ادعای فوتبال زیبا می‌کنند فکر می‌کنم که آقای رحمتی با تیم تحت هدایت خود فوتبال زیبایی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با پدیده خراسان اظهار داشت: تیم پدیده تا اینجای کار تنها تیمی بوده که در اصفهان ما را شکست داده و بازی فوق‌العاده خوبی در اصفهان مقابل ما انجام دادند.

وی افزود: بر خلاف خیلی از کسانی که ادعای فوتبال زیبا می‌کنند فکر می‌کنم که آقای رحمتی با تیم تحت هدایت خود فوتبال زیبایی ارائه کرده و سعی می‌کنند خیلی خوب عمق دفاع حریف را پیدا کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: پدیده بازی‌سازی را خیلی خوب از عقب زمین شروع می‌کند و جز معدود تیم‌هایی هستند که فوتبال را خیلی خوب به نمایش می‌گذارند و از لحاظ فوتبال عملکرد خوبی دارند.

وی ادامه داد: ما به شرایط جدولی پدیده کاری نداریم، زیرا آنها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و همیشه از این سبک فوتبال آنها لذت بردم و واقعاً قابل احترام هستند و بازی سخت و نفس‌گیری را پیش رو داریم.

نویدکیا گفت: سه هفته پایانی برای ما بسیار مهم است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد و باید تا جایی که امکان دارد از شانس خود استفاده کنیم و امیدوارم بازی به نحوی باشد که هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی در خصوص مصدومان و محورمان سپاهان برای مصاف با پدیده گفت: تنها محروم ما سروش رفیعی است و کی‌روش اسنتلی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت و مشکل گوارشی در اختیار نداریم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان با کسب ۵۶ امتیاز از ۲۷ بازی بر جایگاه دوم جدول تکیه زده و از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه فردا (سه‌شنبه ۲۹ تیر) مهمان پدیده خراسان خواهد بود.