شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

تمجید ویژه حمید درخشان از پیشکسوت محبوب پرسپولیس

حمید درخشان : هیچ وقت مهاجمی روی دست ناصر محمدخانی در ایران نمی آید

حمید درخشان گفت : هیچ وقت مهاجمی روی دست ناصر محمدخانی در فوتبال ایرات نمی آید. باید در کنار او بازی می کردی تا متوجه سطح بازی او می شدی.

حمید درخشان گفت : هیچ وقت مهاجمی روی دست ناصر محمدخانی در فوتبال ایرات نمی آید. باید در کنار او بازی می کردی تا متوجه سطح بازی او می شدی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان در مورد مهاجمان فعلی پرسپولیس گفت :

به نظر من آ ل کثیر و شهریار مغانلو مهاجمان خوبی هستند. حتی مهدی عبدی هم می تواند پیشرفت کند اما در تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس من کمتر مهاجمی با خصوصیات ناصرمحمدخانی به یاد دارم. او یک مهاجم همه چیز تمام بود و از سرعت بسیار بالا و ضربات کاشته خطرناکی بهره می برد.

درخشان در ادامه گفت:

شما باید کنار ناصر محمدخانی بازی می کردید تا به توانایی‌های او پی ببرید. البته در آن دوران حمید علیدوستی و عبدالعلی چنگیز هم مهاجمان بسیار خوبی بودند اما ناصرمحمدخانی یک مهاجم استاندارد و کامل بود که به نظر من راحت می‌توانست در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند. شاید اگر ناصر الان بازی می‌کرد به راحتی آب خوردن در بهترین تیم های لالیگا توپ می‌زد و طبعاً قرارداد بسیار بالایی هم می بست. در نسل ما از این فوتبالیست ها زیاد بودند اما متاسفانه خبر چندانی از پول نبود. من، ناصر، پنجعلی ،پیوس و شاهرخ بیانی فقط وقتی به قطر رفتیم شرایط زندگی مان تغییر کرد و گرنه در دهه ۶۰ و در فوتبال ایران خبری از پول نبود و ما به عشق مردم فوتبال بازی می کردیم.