شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه

تحولات سوریه؛

حملات راکتی تکفیری‌ها به حومه «حماه»/ زخمی شدن ۱۱ غیر نظامی

حملات راکتی تکفیری‌ها به حومه «حماه»/ زخمی شدن ۱۱ غیر نظامی

به دنبال حملات راکتی تکفیری ها به حومه «حماه» سوریه ۱۱ غیر نظامی به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله حملات تجاوزکارانه تروریست‌های تکفیری به مناطق مسکونی در سوریه ادامه دارد. تکفیریها این‌ بار مناطقی در حومه استان حماه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، مناطق «جورین»، «ناعور»، «البرکه» در حومه حماه هدف حملات راکتی تروریست‌های تکفیری در سوریه قرار گرفت. در این حملات ۱۱ غیر نظامی سوری به شدت زخمی شدند که حال برخی وخیم گزارش شده است.

در همین ارتباط، یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: حملات راکتی صورت گرفته به حومه حماه منجر به آتش سوزی شدید در این منطقه شد و خسارت‌های فراوانی را نیز به منازل غیر نظامیان وارد ساخت.

پیش از این، نیروهای سوری در جریان عملیات ضد تروریستی خود در حومه ادلب موفق شدند شماری از عناصر تکفیری را به هلاکت رسانده و تعدادی دیگر را نیز به شدت زخمی کنند. این درحالی است که مواضع تکفیریها در شرق حماه نیز هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر، ارتش سوریه با حمایت جنگنده‌های روسی عملیات علیه تکفیریها در شرق استان حماه را انجام داد. در همین حال، مواضع تروریست‌های تکفیری در حومه حمص نیز هدف قرار گرفت و خسارت‌هایی را به آنها تحمیل کرد.

منابع امنیتی سوری نیز اعلام کردند که عملیات ضد تروریستی در عمق صحرایِ سوریه ادامه دارد و تا زمان پاکسازی کامل این صحرا از لوث تروریست‌های تکفیری، عملیات مذکور ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.