شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سرمایه‌گذاری

آماده جذب سرمایه‌گذاری های ایران هستیم+جزییات

سروزیر ایالت سِند در جنوب پاکستان با تاکید بر اهمیت توسعه روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف، از آمادگی این ایالت برای تبادل هیات‌های تجاری و جذب سرمایه‌گذاری از ایران خبر داد.

آماده جذب سرمایه‌گذاری های ایران هستیم+جزییات

به گزارش منیبان، «سید مراد علی شاه» روز دوشنبه طی دیدار با «حسن نوریان» سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی مرکز ایالت سِند گفت: روابط پاکستان با ایران ریشه در مشترکات همسایگی، صمیمیت و احترام متقابل دارد.

وی با ابراز خرسندی از حضور سرکنسول جدید ایران در کراچی به عنوان قلب اقتصاد پاکستان، افزود: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در ایالت سِند میسر است و ما از مشارکت شرکت‌های ایرانی در این بخش‌ها استقبال می‌کنیم.

عضو ارشد حزب مردم به عنوان حزب حاکم در جنوب پاکستان اظهار داشت: ما آماده تبادل هیات‌های تجاری با ایران و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری از این کشور همسایه هستیم.

در این دیدار طرفین آخرین تحولات مرتبط با همکاری‌های تجاری ایران و پاکستان، طرح راه‌اندازی خط کشتیرانی و توسعه همکاری در حوزه گردشگری را مورد بررسی قرار دادند.

سرکنسول ایران گفت: به زودی یک هیات تجاری از ایران به شهر کراچی سفر خواهد کرد.

نوریان افزود: رایزنی‌ها میان دو کشور برای نهایی کردن طرح راه‌اندازی خط کشتیرانی از کراچی به مقصد بنادر ایران ادامه دارد.