به گزارش برنا؛ اگرچه حذف از جام حذفی آن هم در ضربات پنالتی برابر رقیب سنتی اتفاق تلخ و شوک آوری برای پرسپولیس محسوب می شد اما شاگردان یحیی گل محمدی برای جبران مافات و کسب پیروزی دیگری در لیگ برتر هم قسم شده اند و می خواهند برد شیرینی را خارج از خانه رقم بزنند.

پس از اتفاقات دربی و حذف از گردونه جام حذفی، حالا تمرکز پرسپولیسی ها روی قهرمانی در لیگ برتر معطوف شده و شاگردان یحیی گل محمدی با فراموشی دربی و نتیجه اش برای گلات قهرمانی مصمم شده اند و در چنین شرایطی برای دیدار مقابل ماشین سازی در تبریز آماده اند.

پرسپولیس دوست داشت این فصل نیز دبل در قهرمانی را کسب کند اما با شکست در ماراتن پنالتی ها حالا تمرکز خود را برای موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر معطوف کرده و در این مسیر و ادامه بازی های خود در هفته های پایانی باید در تبریز به مصاف ماشین سازی برود، دیداری که اگرچه شاید روی کاغذ برای تبریزی ها مهم نباشد اما بدون شک اعضای این تیم با تمام قوا برای تقابل با پسران یحیی به میدان می آیند.

سرخ‌ها در حالی تهران را به مقصد تبریز ترک کرده اند که خسته از بازی 120 دقیقه ای در جام حذفی اما مصمم و با انگیزه هستند. با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی کادر پزشکی، سرخ پوشان در این دیدار نیز مثل چند بازی اخیر خود نمی توانند از کمال کامیابی نیا استفاده کنند و برای این سفر نیز این بازیکن با تجربه خود را در اختیار ندارند اما نفرات دیگر برای بازی با مشکلی روبرو نیستند و با صلاحدید کادر فنی می توانند در این دیدار سرخ ها را همراهی کنند.

شاگردان گل محمدی که در بازی رفت موفق شدند برد دو بر یک را برابر ماشین سازان تبریزی کسب کنند حالا روی سه امتیاز کامل این بازی حساب ویژه ای باز کرده اند تا با این پیروزی همچنان در جایگاه اول جدول به صدر تکیه بزنند و گام بلند دیگری را برای قهرمانی و گلات تماشایی رو به جلو بردارند.

در آن سوی میدان شرایط شاگردان علیرضا اکبرپور به گونه ای است که شاید این تصور به وجود آید با توجه به حتمی شدن سقوط این تیم به دسته پایین تر، آنها برای تقابل روبروی پرسپولیس انگیزه خاصی نداشته باشند اما نام و اعتبار پرسپولیس از یک سو و انگیزه هایی که از سوی رقبای پرسپولیس به آنها داده شده از سوی دیگر آنها را مجاب می کند که با تمام قوا و البته بازی کاملا بسته و تدافعی و تاخیری در پی کسب امتیاز از مدعی شماره یک قهرمانی باشند اما پرسپولیسی ها آنقدر برای پیروزی در این دیدار و کسب 3 امتیاز حساس این بازی انگیزه دارند که بعید به نظر می رسد که تبریزی ها و دیگر رقبا به خواسته خود در این دیدار برابر پرسپولیس دست پیدا کنند.

در شرایطی که حریف امشب تیم فوتبال پرسپولیس نمی خواهد سرخ پوشان به هدفشان برسند، ارائه نمایش همیشگی از سوی شاگردان آماده و پرتوان گل محمدی می تواند برد جذابی را برای قرمزها رقم زده و سناریوها و برنامه های حریف را در این دیدار برهم بزند تا پرسپولیس با بردی دلچسب به تهران بازگشته و کم کم خود را برای جشن قهرمانی آماده کند. 3/5