شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرانسه

تعلیق پرونده قتل دختر ۱۳ ساله در مارسی

پلیس

پلیس شهر مارسی در فرانسه از بی نتیجه ماندن جستجوها برای یافتن قاتل دختر بچه ۱۳ ساله به قتل رسیده در این شهر و نهایتا تعلیق پرونده مذکور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در پی به قتل رسیدن یک دختر بچه ۱۳ ساله در فرانسه، پلیس جنایی شهر مارسی از پایان جستجوها برای یافتن قاتل خبر داده و اعلام کرد که به احتمال زیاد قاتل موفق به ترک محل زندگی خود، چند روز قبل از رسیدن پلیس به صحنه جرم و آغاز عملیات جستجو برای یافتن وی کرده است.

بر اساس این گزارش، چندی پیش پلیس فرانسه از دریافت یک تماس تلفنی خبر داد که فرد تماس گیرنده کشف یک جسد در کنار منزل خود را به پلیس اعلام کرده بود.

پلیس مارسی پس از مراجعه به صحنه جرم، با جسد دختر بچه ۱۳ ساله ای مواجه می شود که سر و یکی از دستان وی قطع شده بود. چند روز بعد، پلیس از کشف سر دختر بچه در یکی از خانه های اطراف خبر داده و در پی این کشف، جستجوها برای مالک منزل مسکونی آغاز می شود.

چندی بعد، پلیس مارسی نهایتاً متهم را پیدا کرده و به تعقیب و گریز وی پرداخت که با شلیک گلوله ای به پای وی، موفق به زخمی کردن متهم شد؛ اما این متهم بود که در نهایت پیروز شده و از چنگال پلیس فرار کرد.

اما اکنون پس از مدت ها تحقیق و جستجو، پلیس می گوید احتمالاً متهم به قدری از چنگال پلیس دور شده که دسترسی به وی کار بسیار مشکلی خواهد بود.

منبع: مهر