فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود

ظهر امروز باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد با اعلام فرهاد مجیدی ، ایشان و دستیارانش ضمن عذرخواهی از اهالی محترم رسانه و عوامل برگزاری نشست‌های خبری، جهت حمایت از حقوق بازیکنان استقلال و اعتراض به شرایط موجود، در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت نخواهند کرد.

با این وجود، صالح مصطفوی دستیار مجیدی در نشست خبری پیش از بازی فردا حضور پیدا کرد. مانی غفار مدیررسانه ای استقلال در خصوص تغییر تصمیم آبی ها گفت: درخواست های زیاد هواداران استقلال و اصحاب محترم رسانه باعث شد تا آقای صالح مصطفوی به نمایندگی از کادرفنی در اینجا حاضر شوند.

صالح مصطفوی نیز در ابتدای صحبت هایش با اشاره به درگذشت حمیدرضا صدر گفت: در ابتدا می خواهم ضایعه درگذشت حمیدرضا صدر را خدمت همه جامعه فوتبال، اصحاب رسانه و هواداران فوتبال تسلیت بگویم. واقعا فوتبال ما یک شخصیت بی نظیری را از دست داد. ای کاش همه آدم ها در فوتبال از صداقت ایشان درس می گرفتند. ایشان هر زمانی که صحبت می کردند، با انرژی، با صداقت و یک جوری رو بودند که انسان وقتی صحبت های ایشان را راجع به بازی های مختلف می شنید، لذت می برد.

وی ادامه داد: مطمئنم اگر ایشان در میان ما بودند، راجع به قهرمانی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 صحبت های دلنشین و جالبی را مطرح می کردند. خود من به شخصه واقعا متأثر شدم و این ضایعه را خدمت همه جامعه ورزش تسلیت می گویم.

مربی آبی پوشان به بازی فردا برابر نفت مسجدسلیمان پرداخت و گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم امیدوارم که بازی خوب و تماشاگر پسندی شود. حریف، تیم بسیار قابل احترامی است. شناخت خوبی از آنها داریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی درباره تقابل محمود فکری که سرمربی نیم فصل نخست استقلال بوده با آبی پوشان نیز پاسخ داد: ما احترام خیلی زیادی قائلیم. عرض کردم، تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم فردا بازی خوبی دربیاید.

او درخصوص مصاحبه های روز گذشته بازیکنان و مربیان که نشان دهنده این است شرایط استقلال خیلی خوب نیست و آیا از روز گذشته تاکنون شرایط تغییر کرده است یا خیر، گفت: راستش من اینجا آمده ام که فقط راجع به مسائل فنی صحبت کنم. اگر سوال فنی باشد در خدمتتان هستم.

مصطفوی در مورد اینکه لیگ برای استقلال به پایان رسیده است، گفت: تمام بازی ها به خاطر وجود هوادار برای باشگاه استقلال محترم است و ما در همه بازی ها سعی می کنیم از حداکثر توانمان استفاده کنیم.

مربی استقلال درخصوص سه شکست پیاپی نفت مسجدسلیمان و اینکه آنها در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند پاسخ داد: عرض کردم، ما شناخت خوبی از این تیم داریم و به نظرم فردا بازی خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود.