شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#عید قربان#آل سعود

عبدالملک الحوثی:

اقدام نظام سعودی در ممانعت از برگزاری حج مغایر با قرآن است

اقدام نظام سعودی در ممانعت از برگزاری حج مغایر با قرآن است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن تبریک عید قربان از اقدام آل سعود در ممانعت از برگزاری مراسم حج برای دومین سال متوالی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن تبریک عید قربان اعلام کرد: ما به ملت مسلمان یمن و رزمندگان جبهه ها این عید را تبریک می گوییم.

وی افزود: این عید را به همه امت اسلامی تبریک عرض می کنیم و از خداوند می خواهیم که آنرا مایه خیرو برکت و پیروزی امت اسلامی قرار دهد. این عید در حالی فرا می رسد که شرایط سخت و چالشهای زیادی وجود دارد و امت اسلامی از از حوادث زیادی رنج می برد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: امت اسلامی به همان اندازه که با مخاطرات و مشکلات و چالشها روبرو است، کلیدها و عوامل قدرت هم دارد. امت اسلامی با روی آوردن به خداوند سبحان و متعال می تواند به گشایش برسد.

الحوثی گفت: عید قربان و مناسک و شعائر حج شامل درس های مهمی است که امت اسلامی می تواند خود را به آن تجهیز کند از جمله عزم. مایه تاسف است که نظام ظالم سعودی برای دومین سال مانع از حج می شود و به مسلمان کشورهای اسلامی اجازه حج نمی دهد. ممانعت رژیم سعودی از برگزاری مناسک حج و محدود کردن آن به حضور نمادین و محدود در داخل سعودی مخالف قرآن است.

وی افزود: آنچه رژیم سعودی انجام می دهد مغایر با اساس فریضه حج است که باید فریضه اسلامی جهانی باشد.

در حال تکمیل..