شهر خبر

عباسپور خبر داد:

تصویب تفحص از سازمان شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع مجلس

تصویب تفحص از سازمان شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با تحقیق و تفحص از سازمان شهرک‌های خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، روح‌الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: دستورکار نخست جلسه امروز، بررسی درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بود که نمایندگان متقاضی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند.

وی افزود: پس از استماع گزارش، کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحات را قانع‌کننده ندانست و مقرر شد، طرح تحقیق و تفحص برای بررسی به جلسه علنی ارسال شود تا نمایندگان در صحن پارلمان، درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نحوه واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی، کارآمدی مدیریتی، شیوه به‌کارگیری نیروی انسانی و … را از محورهای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دانست.

عباسپور همچنین، دومین دستورکار کمیسیون صنایع و معادن را ادامه بررسی طرح اصلاح قانون معادن دانست و ادامه داد: مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ این طرح که درباره کاهش حریم معادن و مدت استعلام وزارت صمت از دستگاه‌های مربوطه برای صدور مجوز اکتشاف و فعالیت بود در نشست امروز بررسی شد.