شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#تعطیل

اتاق بازرگانی تهران هم تعطیل شد

کدخبر: 427380
اقتصادنیوز :‌به دنبال مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌ها در استان‌های تهران و البرز، اتاق بازرگانی تهران نیز از روز ۲۹ تیر تا ۳ مرداد تعطیل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، به دنبال مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی ادارات و سازمان‌ها در استان‌های تهران و البرز، که تعطیلی بانک‌ها، بورس، بازار و بسیاری از صنوف را به دنبال داشت، اتاق بازرگانی تهران نیز از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد تعطیل است. با این حال طی این روزهای تعطیل پرونده‌های گواهی مبدا، بررسی و انجام شده و اوراق فیزیکی آن، روز دوشنبه چهارم مرداد تحویل درخواست‌کنندگان داده می‌شود.

لازم به ذکر است که امور مربوط به رسیدگی پرونده‌های گواهی مبدأ طی روزهای تعطیل در اتاق تهران انجام شده و صرفا تحویل اوراق فیزیکی آن در روز دوشنبه چهارم مرداد و پس از پایان قرنطینه انجام می‌گیرد.

بنابر اعلام بانک مرکزی و نهادهای مسئول، فعالیت تمامی بانک‌ها در استان‌های تهران و البرز، بورس تهران، بازار تهران و بسیاری از صنوف و مشاغل از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا روز یکشنبه ۳ مرداد تعطیل شده و این در حالی است که طرح ترافیک در تهران نیز طی این مدت لغو شده‌است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت کشور، طی شش روز آینده خروج خودروهای شخصی با پلاک استان‌های تهران و البرز و ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های دیگر شهرها به تهران و البرز ممنوع است.