به گزارش برنا؛ جامعه بزرگ فوتبال کشور در راستای مسئولیت های اجتماعی با همراهی اهالی رسانه در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با اقدام فرهنگی گسترده تلاش کرد ضمن تبیین آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعتیاد و مصرف مواد مخدر با همکاری مربیان و ستاره های فوتبال آگاهی مناسبی به نسل جوان در این زمینه ارایه بدهد.

به همین منظور ستاد مبارزه با مواد مخدر با ارسال نامه ای به معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و باشگاه های لیگ برتری تشکر و قدردانی کرد.

نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر به شرح زیر است:

نوجوانان و جوانان ۱۶ الی ۳۰ سال مهمترین گروه هدف در حوزه اقدامات معطوف به پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر هستند. از سویی دیگر میادین و عرصه های مربوط به ورزش مهیج فوتبال را می توان به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین زمینه های اطلاع رسانی به این گروه سنی دانست که خوشبختانه مدیران و مسئولان فدراسیون فوتبال و بخصوص سازمان لیگ فوتبال ایران همکاری صمیمانه ای در این زمینه با ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام دادند.

لذا بر خود لازم می دانم از مساعدت و همکاری صمیمانه جنابعالی و همکاران محترم در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران به جهت نامگذاری هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال با عنوان« همه با هم نه به اعتیاد» و اقدامهای گسترده و مناسب فرهنگی در ورزشگاههای کشور پیش از شروع مسابقات و همکاری صمیمانه باشگاه های لیگ برتر که باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با مضرات مواد مخدر شد تشکر و قدردانی به عمل آورم.