شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استانی

استاندار تهران : ابطال تمام مجوزهای تردد بین استانی


استاندار تهران : ابطال تمام مجوزهای تردد بین استانی

استاندار تهران از ابطال تمام مجوزهای تردد بین استانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: متاسفانه جزو هفت استانی هستیم که در شرایط بستری قرمز قرار داریم و همزمان بیماران سرپایی، بستری، تخت‌های ویژه و فوتی‌ها در حال افزایش هستند که در پیک‌های قبلی چنین شرایط را نداشتیم که این مسئله مدیریت را برای حوزه سلامت دشوار می‌کند.

وی ادامه داد: دستورالعمل تعطیلی استان تهران و البرز توسط ستاد کرونا ابلاغ شده و رئیس جمهور با این پیشنهاد موافقت کردند که 14 بند دارد و بر اساس آن تمامی دستگاه‌های دولتی، اصناف، بانک‌ها و بخش خصوصی تعطیل هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: موضوع نظارت بر اعمال این محدودیت‌ها مهم است تا تنفس حداقلی در تهران ایجاد شود که تحقق این مهم همکاری مردم را می‌طلبد، همچنین نیروی انتظامی در خط مقدم اجرا و اعمال این مصوبه قرار دارد.

محسنی بندپی سپس تأکید کرد: تنها خودروهای امدادی مجاز به تردد بین استانی هستند و تمامی مجوزهای صادرشده از قبل هم باطل است و به فرمانداران ابلاغ شده که هیچ گونه مجوز تردد بین استانی صادر نشود مجوزهای صادره از امروز تا صبح دوشنبه هفته آینده باطل است.

وی گفت: در مورد عید قربان هم شرایط و پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گرفته و پویش تأمین کپسول اکسیژن مدنظر شهروندان قرار گیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: 82 مرکز واکسیناسیون داریم، همچنین 770 هزار نفر افراد 60 سال به بالا هستند و تعدادی هم از قبل مانده‌اند که در این شرایط مراکز واکسیناسیون باید به 140 مرکز افزایش پیدا کند که مقرر شد تمام دستگاه‌ها همچون آموزش و پرورش و غیره همکاری لازم را برای ایجاد مرکز واکسیناسیون داشته باشند.

انتهای پیام/