شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی

ممنوع الکاریِ ‎فرزاد فرزین تایید شد / پای ساترا در میان نیست


ممنوع الکاریِ ‎فرزاد فرزین تایید شد / پای ساترا در میان نیست

فرزاد فرزین در تمام پلتفرم‌های فضای مجازی ممنوع‌الفعالیت شد، این خبری بود که در روزهای گذشته در فضای مجازی پیچید و واکنش‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خبر اینچنین روایت شده بود که با نامه‌ای محرمانه از سوی «ساترا»، فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تمام پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است. یعنی هر تولید تصویری که فرزین در آن حضور داشته باشد، پخش آن ممنوع است.

 

فرزاد فرزین در روزهای گذشته تیتراژ  سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه‌ی شخصی خودش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

روایت این خبر به گونه‌ای بود که «ساترا» را متهم ردیف اول این ماجرا جلوه دهد. راوی خبر تلاش کرده بود تا همه چیز را متوجه ساترا کند و مرجع این تصمیم را ساترا معرفی کند.

امروز اما علی سعد معاون اجتماعی ساترا درباره این رخداد واکنش نشان داد و در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشت: «در خصوص خبری که امروز منتشر شد اعلام می‌شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظری ندارد.
ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های لازم الاتباع است.»

موسیقی , فرزاد فرزین ,

این چند خطِ کوتاه و انتشارش از سوی معاون اجتماعی ساترا، قبل از هر چیز ممنوع‌الفعالیتیِ فرزاد فرزین را تایید و در ادامه هم ساترا را از اتهام وارد شده، مُبرا می‌کند. یعنی ممنوع‌الفعالیتیِ فرزاد فرزین از سوی مراجع دیگری تصمیم‌گیری شده و به ساترا ابلاغ شده است.

حال باید دید که این تصمیم توسط کدام مرجع گرفته شده و علتش چه بوده است.

فرزاد فرزین از معدود خوانندگان موسیقی ایران است که در زمینه‌ی بازیگری و حتی اجرا، ورود کرده و این تجربه‌ها تقریبا ادامه‌دار هم بوده است. در سال 1385 خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را بر عهده داشت. در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی آهنگ تیتراژ ساخت. فرزین در دو فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد که یکی «کنسرت روی آب» و دیگری «سگ‌های پوشالی» نام داشت.

فرزاد فرزین در سال 1395 در سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرد. این سریال در شبکه خانگی پخش شد. فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی این سریال را به همراه سه تک آهنگ دیگر اجرا کرده‌ است.

فرزاد فرزین در سال 1398 در ادامه حرفه بازیگری این بار در سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده مقابل دوربین رفت. او در این سریال به عنوان خواننده تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده‌است. این سریال هم در شبکه خانگی پخش شد.

فرزاد فرزین در سال 1399 در سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده جلوی دوربین رفت و در نقش پارسا در این مجموعه ایفای نقش کرده‌است.

انتهای پیام/