شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سرمربی استقلال#نشست خبری#مسجد#نفت

راه فرار مربیان از جریمه؛ فقط سکته قلبی!/ جریمه سنگین مالی در انتظار سرمربی استقلال

با اعلام رسمی کانال رسمی باشگاه استقلال سرمربی و دستیاران این تیم در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت نمی‌کنند.

فرهاد مجیدی
خبرورزشی -

پیرو مصاحبه‌های تند سرمربی و بازیکنان تیم استقلال در حاشیه تمرین عصر روز یکشنبه بیست و هفتم تیرماه کانال رسمی باشگاه استقلال درباره برنامه نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اعلام کرد فرهاد مجیدی و هیچ یک از دستیارانش در نشست خبری شرکت می‌کنند و دلیل این موضوع را شرایط فعلی باشگاه عنوان کردند.

در همین باره با برخی از مسئولان سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات تماس گرفتیم تا در این باره بپرسیم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. یکی از نزدیکان به سازمان لیگ در این باره به خبرورزشی گفت: قطعاً فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال از این بابت جریمه خواهد شد، اما میزان جریمه هنوز از سوی هیئت‌رئیسه سازمان تصویب نشده است و به محض تعیین آن را اعلام می‌کنند. حضور سرمربی در نشست خبری قبل و بعد از بازی به اندازه‌ای مهم است که تنها یک دلیل برای عدم حضور در این نشست‌های خبری قابل توجیه است و آن سکته قلبی سرمربی است. در غیر اینصورت سرمربی تحت هر شرایط روحی و جسمی باید در نشست خبری حضور پیدا کند. این گفته مدرسان فیفاست و مشخص می‌کند که حضور سرمربیان در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی تا چه اندازه اهمیت دارد.

طبق اعلام سازمان لیگ قرار است از این پس برای سرمربیان که در نشست خبری حضور پیدا نکنند جریمه سنگین نقدی در نظر گرفته شود و با تکرار این غیبت‌ها این جرایم به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند.

فرهاد مجیدی باید ساعت ۱۷ امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در سازمان لیگ شرکت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: