شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#تراکتور#تبریز#اراک

کریمی: چرا تراکتور به جای قهرمانی باید دنبال سهمیه باشد؟!/ دیدار ما با آلومینیوم ۶ امتیازی است


کریمی: چرا تراکتور به جای قهرمانی باید دنبال سهمیه باشد؟!/ دیدار ما با آلومینیوم 6 امتیازی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دیدار فردای تیمش مقابل آلومینیوم اراک را دیداری شش امتیازی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: فردا بازی سنگینی در پیش داریم. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است که تا اینجای کار هم به حق بالا آمده است. آنها از بازیکنان، کادر فنی و تاکتیک مناسبی برخوردارند و حضورشان در بالای جدول بی‌جهت نیست.

وی افزود: آلومینیوم تیمِ قَدَری است و دیدار مقابل این تیم یک بازی شش امتیازی به حساب می‌آید که فاتح آن می‌تواند نگاهی صد درصدی به کسب سهمیه داشته باشد. البته اگر به امید خدا ما برنده این دیدار شویم، موقعیت‌مان برای کسب سهمیه مناسبت‌تر از حریف خواهد بود. امیدواریم که در یک شرایط مناسب به میدان برویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از روند تمرینات تیمش در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: بعد دیدار مقابل گل‌گهر، حدود 11 جلسه تمرین داشتیم و نقاط ضعف‌‎مان را تا حدودی برطرف و نقاط مثبت‌مان را تقویت کردیم. همچنین برخی از بازیکنان ثابت‌مان به تیم اضافه شده و دست‌مان بازتر است. اگرچه هنوز هم یک تعداد محروم و مصدوم داریم، اما نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت‌مان بهتر خواهد بود. 

کریمی درمورد فشردگی سه دیدار پایانی لیگ برتر، گفت: همه تیم‌ها این رویه را دنبال می‌کنند و چاره‌ای وجود ندارد. تیم‌های حاضر در جام حذفی فشار به مراتب بیشتری را تحمل می‌‎کنند و ما در روزهایی که آنها بازی داشتند، تمرین کردیم. به هر حال باید مطیع این موضوع باشیم و به نظر من برنامه‌ریزی خوبی بوده است. 

وی از غیبت برخی بازیکنان تراکتور مقابل آلومینیوم خبر داد و عنوان کرد: مصدوم و محروم داریم و هنوز تعدادی از مصدومان‌مان به جمع بازیکنان اضافه نشده‌اند. یک تعداد غایب هم داریم که نمی‌دانم وضعیت‌شان به چه شکل است، اما آنها مدتی است که به تمرینات نیامده‌اند. البته اگر الان بیایند هم فایده‌ای ندارد، چون پس از دیدار مقابل آلومینیوم، فاصله کمی تا بازی با پرسپولیس وجود دارد و ما برای کار تاکتیکی زمان نداریم. پس از آن هم به دیدار مقابل سایپا خواهیم رفت. با همین اندوخته از 10 روز تعطیلی وارد سه دیدار پایانی فصل خواهیم شد. 

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که «چند درصد از تیمِ ایده‌آل او در تراکتور محقق شده است؟»، گفت: زمانی یک تیم را ایده‌آل می‌خوانم که خودم آن را بسته و تمرین داده باشم. تیم باید حداقل 75 روز زودتر بسته شود و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را با بازیکنان مدنظر سرمربی آغاز کند. 

کریمی ادامه داد: با امکاناتی که در تبریز وجود دارد و حمایت‌های مسئولان عالی رتبه استان، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، مدیران باشگاه و البته حمایت کامل و تمام قد آقای زنوزی، چرا تراکتور صرفاً باید به دنبال سهمیه باشد؟ آذربایجان یک خطه مدیرخیز است و الان در سطح باشگاه هم یک فرد لایق و مناسب حضور دارد که می‌تواند گره‌گشا باشد. آقای زنوزی هم تمام قد از تراکتور حمایت می‌کند و ان‌شاءالله هواداران هم بتوانند هرچه سریع‌تر به ورزشگاه‌ها بیایند تا همه قدرت واقعی تراکتور را ببینید. 

وی با اشاره به متضرر شدن تراکتور از غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: الان هیچ تفاوتی میان تراکتور و تیم‌های کم هوادار وجود ندارد، چون ما بزرگ‌ترین نیروی انرژی‌زای خود را نداریم. ان‌شاءالله اگر هواداران به ورزشگاه بیایند، ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت. ما چرا باید در کورس قهرمانی نباشیم و برای کسب سهمیه بجنگیم؟ تراکتور باید از روز اول در بالای جدول و مدعی باشد. این اتفاق هم زمانی رخ می‌دهد که مربی تیم را ببندد، طرح و برنامه بدهد و نفرات مدنظر خودش را بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان گفت: الان با بضاعتی که داریم، امیدوار به کسب سهمیه هستیم. چه من باشم و چه هرکس دیگر، امیدوارم تراکتور همیشه سرافراز باشد و جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. حق و سهم تراکتور به مراتب از چیزهایی که الان وجود دارد، بیشتر است.

 

انتهای پیام/