شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#وزارت ورزش#ملی پوشان

عصبانیت ملی پوشان فوتبال از وزارت ورزش ؛ اقدام عجیب سلطانی فر

دلخوری شدید ملی پوشان از نحوه پرداخت پاداش‌ها ؛ واریز شد اما با کسر مالیات!

تیم ملی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال با ارزشمند خواندن این اقدام سلطانی فر اعلام کرد: ملی پوشان برای کسب موفقیت، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

پس از صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی اتنخابی جام جهانی، وعده‌هایی به مجموعه تیم ملی داده شد که این وعده‌ها هنوز به طور کامل عملی نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت مارک ویلموتس در مرحله رفت دور گروهی انتخابی جام جهانی تا حوالی اوت شدن هم پیش رفت و در گروه ۵ تیمی در جای سوم ایستاده بود، با وقفه‌ای نسبتاً طولانی به دلیل حادث شدن پدیده کرونا، دور برگشت را با یک مربی بی ادعا اما نام آشنا به اسم اسکوچیچ آغاز کرد و در حالی که کمتر کسی به صعود از این مرحله امید داشت، ملی پوشان کشورمان دست به کار بزرگی زده و با ۴ پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کردند.

این اتفاق شادی‌های بزرگی را در جامعه ایجاد کرد تا جایی که بلافاصله پس از ورود تیم ملی به خاک ایران، برنامه‌ای رسمی به منظور استقبال از این تیم تشکیل شد و در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور تنی چند از مسئولین کشور از جمله وزیر ورزش از تیم ملی ایران تقدیر شد.

در همان مراسم وعده‌هایی در راستای تجلیل و پرداخت پاداش به ملی پوشان داده و عنوان شده بود همه عوامل و اعضای تیم شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات، خدمات و … شامل دریافت این پاداش می‌شوند، با این توضیح که به جز کادر فنی و بازیکنان، سایرین نیمی از مبلغ تعیین شده را دریافت می کنند.

این پاداش‌ها با تاخیری چند روزه و پس از کسر مالیات تنها به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی واریز شد و دیگر عواملی که تیم ملی را همراهی کردند همچنان چشم انتظار دریافت آن هستند و با گذشت هر روز امید آنها از این بابت کمتر می‌شود. این موضوع باعث ناراحتی این عوامل شد که با زحمات سنگین و مستمر خود ماه‌ها در کنار تیم ملی حضور داشته و در آماده به میدان رفتن بازیکنان در این بازی‌های دشوار بی تاثیر نبودند.

برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با اطلاع یافتن از این موضوع از شرایط دلخور شده و حتی آمادگی خود را در راستای اعتراض، برای باز پس دادن پاداش‌های صعود خود اعلام کرده‌اند که هنوز این موضوع با واکنشی همراه نبوده است.

در جریان مراحل آماده سازی تیم ملی برای حضور در تورنمنت بحرین، تعداد زیادی عوامل در پشت صحنه تیم ملی را همراهی کرده و در رقم خوردن این اتفاق بزرگ نقش مهمی داشتند که شاید این نقش چندان کمتر از بازیکنان و اعضای کادر فنی نبود و این انتظار می‌رفت که در کنار پرداخت این پاداش به بازیکنان و کادر فنی (که البته کاری بسیار پسندیده بود)، دیگر عوامل تدارکاتی و خدماتی که تیم ملی را با جان و دل همراهی کردند هم دیده می‌شدند.